صور


مدونة
مدونة  كاتب في صمت
كريم لابان
كريم لابان
كاتب في صمت
الخميس، 11 مايو 2017

انا عارفك


انا عارفك .. وعارف انك الأيد اللى سندانى ,. وعارف انك البنت اللى عشقانى ومتاكد بأنك حلم كان اكبر من المعتاد بلاقى عنيكى عنوانى ولو لفيت بلاد وبلاد .. انا عارفك ... وعارف كل تفاصيلك في احساسك وتفكيرك في حبك ليا عن غيرك وحلمك انى أكون جانبك انا عارفك .. . واكتر حاجة وجعانى أكون جانبك ماتعرفنيش تشوفى الهم في عنيا وماتحسيش وتفتكرى ان انا مفارق وبٌعدك عندى مش فارق في كل دقيقة نتخانق . تقولى انى ماحبتكيش ؟ . وانا في الأصل متغرب عشان افرش طريقك ورد واجيبلك نجمة ف اديكى تغطيكى في عز البرد فى دنيا لا تعرف الأحساس ولا بتمد ايدها لحد لابد حبيبتى اتغرب عشان نعرف نكون مع بعض . بعيش اليوم ويتكرر . وبشرب غربتى سادة ولما عنيكى تضحكلى بحس الفرح بزيادة واكتر حاجة تكسرنى أكون جانبك ماتعرفنيش تشوفى الهم في عنيا وماتحسيش
تحميل

click to begin

1.2MB .zip

اعلان 1
اعلان 2
عربي باي