صور


مدونة
مدونة  كاتب في صمت
كريم لابان
كريم لابان
كاتب في صمت
الأحد، 21 مايو 2017

علمني آكون آمين أعني ياربي


مني اكون امين ياربي انا في حياتي عيشني بروحك انت واخرج من جوه ذاتي هانسي كل فكره العالم قدمها ليا من غش ورشوه وكدب وفلوس مستخبيه كتيركنت بخونك بعدم امانتي ليك وباروح كنيستي واحضر واقول انا فكري فيك لكن وبكل امانه من قلبي كمان خجلان انا جاي احكي الحقبقه علشان فعلاً ندمان انا كل مره كنت بحضر كنيستي مكنش حضورك بيشغلي فكري كان هدفي ازاي ارتبطت بيها اوحتي اقعد معها واقول انا معجب بيها ضيعت وقت كبير في حب وحكاوي معها انسيت انه في الاصل شخصك هو اصل الحكايه فعلاًربي ندمان علي كل جرح سببته ليك سامحني ربي انا الغلطان رجعني تاني ليك اقبلني من تاني ليك رجعني لي مكاني خليني مقدس ليك وقدس ليا شبابي رجعني تاني لحضنك ثبتني فيك من تاني متهزنيش مشاكل او احوال او شك او خوف حتي لو يوم ضعفت انت فوق كل الظروف ياربي انا هاجيلك بكل جرح في قلبي عارف مفيش غيرك يحس بيا ربي مهما لفيت فالدنيا غير حضنك مش هلاقي مكان اهدا واجمل وفيه كل الاغاني عندك بارمي همومي وكل اللي جوايا غيرك انت مش عايز انت لوحدك كفايه محتاجك بس تسامحني علي كل لحظه اناعشتها بعيد عنك وعن حضنك وبايدي رسمتها نفسي تسامحني ومش عارف ازاي نفسي تسامحني بس خايف من اللي جااااي نفسي تسامحني وترد شوقي ليك لكن سامحني وزود حبي فيك ارجوك سامحني وقويني يمكن اتغير دا ايديك هتجيني قلبي هينور دا انت الهه حنين انت ابرع جمال انت الهه المحبه وانت رب الامان في ايديك انت السلطان وتصنع المحال تشفي وتحرر وتجدد فينا الامال ياربي انا كلي ليك وحياتي ما بين ايديك قدس شبابي واحلامي كلها تبقي فيك فك كل اسري من كل خطيه مقيداني عشان لما تبقي واقف جنبي مش هارجع تاني مش هارجع في يوم تاني لي علاقه مشوهاني مش هارجع في يوم تاني لي صحبه مضيعاني مش هارجع في يوم تاني لي خطيه كسراني مش هارجع في يوم تاني لي عاده مستعبدني عايز اكون ايناء كرامه مقدس نافع لي شخصك عايز اكون مستعد لي كل عمل صالح في كرمك اديني قوه اعمل بيها اديني قوه اعمل بيها ..............
تحميل

click to begin

1.2MB .zip

اعلان 1
اعلان 2
عربي باي